Kiehl’s Scented Lip Balm #1

IMG_5745

Ik was al langer benieuwd naar dé lippenbalsem van Kiehl’s. Op verschillende blogs had ik er al lovende woorden over gehoord en moest deze zelf ook een testen.
Ik ben gegaan voor de mango variant, want laten we eerlijk zijn, who doesn’t love mango?

Kiehls-Logo-Designed-by-Unknown

De lippenbalsem bestaat in verschillende smaken/geuren, en af en toe komt er een nieuwe variant uit. De soorten die ze momenteel verkopen zijn Cranberry, Mint, Pear, Mango en de standaard geur.

Ik was enorm aangenaam verrast hoe het product op mijn lippen voelde. Het is echt een hele fijne balsem. Je lippen voelen goed gevoed en gehydrateerd erna en het ruikt nog eens lekker ook. Plus je lippen krijgen er een mooie glans van.

Kiehls goede foto's

Voor welke variant zouden jullie gaan?

Deze lippenbalsem kan je kopen online en in alle Kiehl’s winkels voor 8€.

Liefs, Yana

 

Geef een reactie

