Vespa Sensazione For Her

IMG_6862

Onlangs liep ik rond in de Action en dit doosje trok toch wel mijn aandacht. Ten eerste door de felle kleurtjes, maar ook omdat het van het merk Vespa is, ja, van de scooters!
Ik was heel nieuwsgierig naar de geur en deze ging mee naar de kassa!

IMG_6858

Ik vond het een heel mooie en zomerse verpakking. En het flesje zelf is niet speciaal maar wel heel strak en retro, zoals de scooters. Mooi gedaan!

IMG_6855

Het is een heel fruitige, frisse en bloemige geur die echt voor iedereen geschikt is, voor zowel jonge als oudere dames.

Allereerst ruik je de sprankelende noten van zoete lychee, sappige peer en pittige limoen. Erna komt de delicate geur van waterlelie die samensmelt met een verkwikkend zee-akkoord en pittig vleugje kaneel. En tenslotte is de geur omhuld door verschillende tinten vanille, gouden sandelhout en zonnige perzik, om een mooie vrouwelijke geurervaring te creëren.

poster vespa

Ja, deze geur is er ook voor mannen!

Ik vind het echt een zeer lekkere frisse, zomerse geur. Perfect voor nu aangezien het zonnetje wat meer begint de schijnen. Best breng je nog wat aan doorheen de dag of neem je wel de geur mee in je tas want het is een Eau de Toilette en deze vervaagt wel na een tijdje. Maar voor deze prijs vind ik dat helemaal niet erg!

Ik heb deze  Vespa Sensazione for Her van 50ml gekocht in de Action voor 7,95€, echt een koopje voor zo een lekkere geur.

Liefs, Yana

 

Geef een reactie

