Faux & Chatterbox van MAC

IMG_6025

Van lippenstiften kan ik tegenwoordig echt niet genoeg krijgen, dus toen ik onlangs de voorbij MAC wandelde, kon ik deze twee beauties niet laten liggen.

IMG_6054

Ik heb deze keer voor de kleuren Faux en Chatterbox gekozen. Faux is het welbekende kleur dat Kylie Jenner altijd op haar lippen draagt, en was ook lange tijd bijna overal uitverkocht! Faux had ik al een keertje gekocht, maar helaas was ik deze kwijtgeraakt.

IMG_6065

Hier draag ik Faux, een ‘my lips but better’-kleurtje! Het is een wat bruin-rozige nude kleur. Faux is een satin lipstick en dat wil zeggen dat het een goede dekking geeft met een lichte glans.

IMG_6067

Dan is er ook nog Chatterbox, een schattig, fris, roze snoepkleurtje. Chatterbox is een amplified kleurtje wat wil  zeggen dat het een lichtere dekking is met een romige finish.

IMG_6084

Faux is echt mij dagelijks go-to kleurtje en ik weet zeker dat eens die op is ik hem meteen opnieuw zal kopen.

Wat is jullie favoriete lipstick?

Liefs,

Yana

Geef een reactie

